Taukotila

Hengähdä

Mindfulness-harjoitteet

Valitse sinulle sopivin mindfulness-harjoitus ja varaa hetki aikaa itsellesi. Taukotilamme on paikka, jossa voit rauhoittua ja vain olla. Braversin mindfulness-harjoitukset auttavat sinua siirtymään hetkeksi pois arjen vilskeestä, hengähtämään ja latautumaan. Pitämällä pieniä taukoja pitkin päivää sinulla riittää voimaa ja iloa vielä illaksikin!

 

P.S. Löydät meidät myös ilmaisesta Insight Timer -sovelluksesta.

Työmatkameditaatio

Työmatkameditaation voit tehdä työmatkallasi istuen tai seisten. Älä kuitenkaan meditoi ajaessasi itse autoa.

 

Kirjoittaja ja lukija Sanna Fäldt
Piano Sanna Salovuori
Kesto 07:09

Tunteiden kohtaamisen meditaatio

Onko sinun vaikea ymmärtää jotakin tiettyä tunnettasi? Vot pysähtyä tunteen ääreen hetkeksi tämän meditaation avulla. Pysäytä nauhoite, jos tarvitset pidempiä taukoja harjoituksen aikana.

Kirjoittaja ja lukija
Sanna Fäldt
Piano Sanna Salovuori
Kesto 05:51

Kehomeditaatio

Tämä kehoa skannaava meditaatio auttaa sinua antamaan kehollesi huomiota ja tunnustelemaan miten tänään voit. Voit tehdä harjoituksen maaten, istuen tai jopa kävelyllä. Se on oiva keino myös hiljentyä ennen nukkumaanmenoa.

Kirjoittaja ja lukija
Sanna Fäldt
Piano
Sanna Salovuori
Kesto 11:42

Istumameditaatio

Ota itsellesi kymmenen minuuttia vaikka kesken työpäivän, ja tuo huomio erilaisiin aistimuksiin tämän istumameditaation avulla.

 

Kirjoittaja ja lukija Sanna Fäldt
Piano Sanna Salovuori
Kesto 10:18